Haluaisin tietää, lukeeko kukaan tätä minun blogiani, ja kokeeko lukija saavansa siitä jotakin irti. Asia on nimittäin niin, että kirjoittelen tätä omaksi huvikseni ja treenipäiväkirjaksi, mutta voisin tehdä sen myös yksityisesti.

Ja uusille lukijoille, tervetuloa vaan tutkimaan blogiani! Uusia lukijoita taitaa olla lähipäivinä käynyt näillä sivuilla useampiakin.

Jostain syystä nimittäin peko-aiheinen kirjoitukseni rotuyhdistyksen keskustelupalstalla, tämä blogi ja kotisivuni on linkitetty erään julkisen keskustelupalstan keskusteluun, jonne minä en ole kirjoittanut riviäkään.
Kiusalliseksi tilanteen tekee se, että minä sain tiedon asiasta rotuyhdistyksemme puheenjohtajalle lähetetyn tyytymättömän viestin kautta. Joku oli pahoittanut mielensä, ja minut oli tietämättämäni/tahtomattamani vedetty asiaan mukaan.

Ensireaktioni oli, että poistan tämän blogin välittömästi. Tutustuttuani joihinkin kirjoituksiin ko. keskustelussa, huomasin kuitenkin, että minua ja Miklosta olikin käytetty siellä keskusteluissa ns. "hyvänä esimerkkinä". Joten taidan vielä harkita asiaa. Mutta ehkä silti olisi kivempi, jos meidän asioilla ei retosteltaisi yleisillä keskustelupalstoilla, varsinkaan minun siitä mitään tietämättä. Eikö se riitä, että minä märehdin niitä tässä? ;-D Ja alla on Kommentoi-nappula, jota saa rohkeasti käyttää!

Ne jotka äänestää blogin julkisen säilyttämisen puolesta, sanokoon Hep!